2018. október 16.
Nem regisztrált felhasználó  - [regisztráció | belépés]


 

related links: Replica Watches Australia Cheap Oakley Sunglasses Canada Fake Oakley Sale Online Fake Oakley Cheap Ray Bans Sunglasses Cheap Audemars Piguet Replica Watches Replica Rolex Watches Online Store Omega Seamaster Replica Watches Replica Louis Vuitton replica watches uk hublot replica watches richard mille replica watches replica omega watches Replica Audemars Piguet Watches replica hublot watches Fake Breguet Watches replica breitling watches Replica Richard Mille Watches Panerai Replica Watches Cheap Oakley Sunglasses Breitling Replica Patek philippe Replica watches Panerai Replica Watches swiss chopard replica Replica Hublot Big Bang Christian Louboutin Outlet Louboutin Shoes Outlet michael kors outlet nike outlet uk cheap Louis Vuitton Outlet Replica Rolex Watches
« 2018 október »
H K Sz Cs P Sz V
             
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Címkék
20th Century Fox 3D_mozi ADS Service akció akciós termékek alternatív változat angol humor animáció anime asian cinema Avonlea Média Kft. BD3D BD4K BD-ajánló BD-borító BD-teszt belügyek Best Hollywood Black Mirror Blu-ray BONTONFILM borítómustra bővített változat börtönfilm B-Roll Kft Budapest Film budget Caesar Film CD-borító Cinetel Cirko Film CORNERfilm csak DVD-n! családi digipack díj díszdoboz dokumentumfilm Dotkom Média dráma DVD Multimédia Kft. DVD-ajánló DVD-borító dvdextra 1.0 DVD-teszt életrajzi erotikus Etalon Film eurocinema extra változat fantasy Fantasy Film felújított váltzozat Fesztiváliroda FHE filmforgalmazás filmhír filmkalózkodás filmnoir futurepak független film gengszterfilm GHE gyerekfilm gyűjtemény háborús harcművészet hardware horror Hungaricom IMAX InterCom Intersonic James Bond játék játékadaptáció kalandfilm karácsony Katapult Film katasztrófafilm kémfilm kép-összehasonlítás képregény kicsomagolós videó kimaradt jelenetek klasszikus Klub Publishing koncertfilm kórház kosztümös könyv könyvismertető körkérdés krimi Kultúrbarlang KultúrSokk kultuszfilm Leon Film limitált kiadvány magyar film Magyar Nemzeti FIlmarchívum meghívó megjelenési kitekintő megjelenési lista menübemutató mese MGM Mirax Mokép Mozinet MTVA musical művészfilm Navigátor Film Oscar-díj összehasonlítás Palace Pictures pályázat pletykarovat politikai Pro Video rajzfilm remake rendezői változat rendezvény road movie romantikus röpke S_elect Video sajtóközlemény SarokPáholy sci-fi screenshot slipcase SPI spirituális sport steelbook Stephen King stúdióhír szakma szappanopera szavazás szinkronos újra szörnyfilm szuperhős táncfilm technológia termékbemutató természetfilm thriller toplista történelmi trashfilm tv-sorozat újrakiadás újságmelléklet Ultrafilm vágatlan változat vallási vásár vélemény vetítés videó vígjáték western Wiamfilm Xpress Xkluzív zene zombifilm
2008. június 17. - 23:15 - zalus | Utolsó frissítés: 2008. június 18. - 8:17
A keresztapák harca: régi vs. új transzfer
Csurmee-nak hála lehetőségünk adódott összemérni A keresztapa trilógia első (2002-es) DVD-változatának képét az idén megjelent kiadás vadonatúj transzferével. Döntsétek el Ti, melyik a jobb!
A Keresztapa (The Godfather, 1972)




Felülrol:
2002-es változat ( The Godfather Collection );
2008-as, újrakevert változat ( The Coppola Restoration

A Keresztapa II. (The Godfather: Part II, 1974)




Felülrol:
2002-es változat ( The Godfather Collection );
2008-as, újrakevert változat ( The Coppola Restoration

A Keresztapa III. (The Godfather: Part III, 1990)




Felülrol:
2002-es változat ( The Godfather Collection );
2008-as, újrakevert változat ( The Coppola Restoration )

Balról:
2002-es változat ( The Godfather Collection );
2008-as, újrakevert változat ( The Coppola Restoration )


Kapcsolódó hírek
Kapcsolódó termékek
Kapcsolódó személyek
Hozzászólások
Sorrend: IDŐREND | FORDÍTOTT IDŐREND
1. Vincent Vega
Hozzászólás időpontja: 2008. június 17. - 23:37
Hát a fene se tudja eldönteni. Hol az egyik, hol a másik tűnik jobbnak.
Mondjuk nekem teljesen mindegy, nem szeretem ezt a trilógiát :)
A 3. részt még nem is láttam.
2. Spyblat
Hozzászólás időpontja: 2008. június 17. - 23:56
Néhol tényleg kicsit talán "túl van pucolva", de a nagytotálos jeleneteknél, nem csak az égen, de a bokrokon is látszik, hogy gyönyörű. Jó lesz ez... Jama! Tudsz valamit Bd-s megjelenésről (nem feltétlen itthon)...
3. kszuhanyi
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 0:43
Az Isten áldjon meg csurmee! :)
4. vpe
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 1:08
Olyan sok különbség nincs, így éjfél után 1 órával és 12 perccel. Valahol elmosott, valahol éles.

Vincent Vega véleményét osztom én is.
5. 0
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 6:51
Tényleg valahol jobbnak tűnik, de általában életlenebb, sötétebb. A fene se tudja. Majd eldöntöm, ha már kint van, és úgyis az lesz a mérvadó, hogy lesz-e rá keret. :-)
6. Tip-Top
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 7:04
A Keresztapa, és A Keresztapa I.-nél még csak-csak lehet vacillálni, hogy melyik a jobb, de A Keresztapa III.-nál nem kérdés: a bemutatott képek alapján sajnos a régi a szebb. Nézzük a két legalsó képet! Az utolsó előtti kép-párnál az új verzió vörösben úszik, az utolsó kép-párnál pedig ha egybevetjük a bokros hátteret a kapuval, akkor az újabbnál szinte feketébe olvad az egész, a kocsi mögött az oszlopos kapu szinte már nem is látszik. A szívem vérzik, kár érte, és nem értem hogy ha egyszer már hozzányúlnak, akkor miért nem jobbá varázsolják? Én legszívesebben egy az egyben a régi digipackot venném meg újra a magyar szinkronnal kibővítve és slussz-passz.
7. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 7:27
Egyszerűen kifényelték a szűrőket a filmből, ezért lehet kék az ég színea totáloknál. Egyszerűen a fülledséget lúgozták ki a képekből. Nálam biztos a régebbi változat a jobb, és igen jelentős mértékben.

Ez az új nagyon tv-játék ízű a fényelésében: tehát a cél, hogy minden részlet legyen világos. De a hangulat, az sajnos megkopik így...
8. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 7:57
világos? hmmm. szerintem az új transzfer köröket ver a régire, amely mindhárom rész esetében természetellenesen tejszerű réteget kap. felbontásban sokkal jobb (ez összekicsinyítve nem anyira látszik, de mindjárt csinálok egy kiemelést :), a színek sokkal természetesebbek és élethűbbek, a feketéknek van mélységük (nem igaz, hogy nem látszik a bokros háttér: pont annyira látszik, mint a valóságban), a kontrasztok nem olyan durvák, s a képarányt is jobban rendbe szedték: több látszik az új transzferen (pl. robert duvall keze).
9. field
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 8:09
Volt régen egy olyan olasz filmparódia, hogy A KERESZTAPA MÁSIK ARCA, a magyar mozikba hamarabb eljutott, mint az eredeti film. Na, én annyi év után azt a paródiát látnám szívesen. Az eredeti Coppola-trilógiát nem kedvelem annyira. Nem rossz, sőt jó, de kicsit talán túl van spilázva, főleg az első két rész. Az első rész első helyezett az IMDB Top 250-es listáján? No comment, főleg ha alaposabban megnézem azt a listát. Ami a képminőséget illeti: első blikkre osztom Vincent Vega véleményét.
10. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 8:13
A felbontás nekem másodlagos. A DVD számomra a mozi reprodukciója. Aki látta vásznon, és azt az élményt szeretné viszontlátni a DVD-lemezén, annak a régi transzfer a mérce. A régi transzfer hű az eredeti moziváltozat színdramaturgiájához. Legalábbis az itt közölt képek alapján markáns elmozdulás van a hideg tónusok felé. Technikailag már 2002-ben is megoldható lett volna ez az új változat. Ez egyszerűen üzlet, de nagyon jó színvonalon előadva. Egy új változat. De számomra ez nem "az" a változat...
Ettől persze mindazoknak, akiknek a felbontás fontosabb, mint az összhatás, értékes darab lehet ez az új változat.

A film elsősorban a kép által közvetített hatás, emelkedettebben mágia. A színek markánsan megváltoztak Gordon Willis mozis fényeléséhez képest. A szorongató fülledség atmoszféráját beáldozták a digitális elvárásoknak. Természetesen ennek is megvan a létjogosultsága, de ha a film a celluloid és a mozi, akkor a 2002-es transzfer közelebb áll az eredeti kópiához.
11. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 8:23
nem lehet, hogy a szabadtéri képeken látható színelmosódás nem alkotói szándék, csupán egy kényszerű velejáró az akkori technikák korlátozottsága miatt? gyanítom, hogy erről lehet szó, hisz a stúdiókörülmények között rögzített képeken nincs ekkora elmozdulás, ugyanakkor ha coppola ilyen, már-már szépiásnak álmodta meg, akkor most miért ment volna szembe ezzel az álommal? ez nem lucas-módi, hogy tegyünk bele több cgi-t. :) inkább a mátrixra emlékeztet, melynek az első részét sokkal felületesebben, egyszerűbb eljárással szűrőzték (erre volt keret), mint a folytatásokat, s ezt a hibát a felújított kiadásoknál (melyek hozzánk sajna nem jutottak el) kiküszöbölték.
12. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 8:24
(új képpel upgradelve.)
13. [: Azuroo andrew :]
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 8:26
sokkal jobb az új

jó összeállítás
14. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 8:37
Megnéztem. A meleg tónusokat kifényelték. Az ég kék, míg az eredeti moziváltozatban barna, a vörös Dianne Keaton ruháján hideg, a fülledség hiányzik belőle, a ciprusok sárgászöldje hejett hideg zöld leveleket látunk. Északibb hangulatot kölcsönözve a filmnek. Ezt a változatot Gordon Willis nélkül készítették, és megtehetik, mert a stúdió a rendezővelegyütt az ura a filmnek. Kellett valamit változtatni, hogy jobban eladható legyen a dolog, de a képek hatása megváltozott.

A küéső felvételek nem színelmosódottak, hanem arany-barna szűrővel felvett jelenetek. Ez a szűrő a hőség, a fülledtség kiemelője ebben az esetben. Kékre vissza lehet ma már fényelni digitálisan, mert kimaszkolható minden részlet. És lehet mondsani, hogy az ég kék, nem petid aranybarna, de a mozi látomás, hangulat. Még akkor is ha Coppola most, operatőre nélkül, revideálta ezt. Én azt hangsúlyozom, hogy nem ez a változat, nem ez a színtónus tette ezt a filmet világhírűvé a mozikban. A mozis változathoz a 2002-es transzfer áll sokkal közelebb.
15. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 8:39
Közben elfelejtettem helyesen írni... elnézést!
16. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 8:45
szerintem erről vitázhatnánk napestig (elnézést a pongyola fogalmazásért), de jó lenne hallani az operatőr és a rendező véleményét a témában.

egyelőre ez a feladat is csurmee-ra hárul. :)
17. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 9:11
Én nem vonom kétségbe ennek a kiadásnak a legitimitását, hiszen az alkotó annyit és akkor változtat, amennyit akar. Amit állítok, hogy ennek a DVD-változatnak a képe nem azonos a film moziváltozatának képével. Nem azért nem azonos, mert képtelenek reprodukálni azt, hanem mert nem így akarták most piacra dobni.

Az biztos: a transzfer lehet részletgazdagabb (és ez tényleg jó), de a celluloid részletgazdagságát még így sem közelíti meg. DE. A részletgazdagság növeléséből nem következik, hogy a színeket is ennyire meg kellett volna változtatni. Ez is tudatos döntés volt.

Én csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy ez a legújabb DVD-változat a film eredeti (tehát moziváltozatához képest) más, és hogy a 2002-es DVD-változat híven adja vissza a moziváltozat színvilágát, míg ez lényegesen eltér tőle.

Nekem az eredeti jobban tetszik, de innentől már minden vásárló maga dönt, illetve nem, mert ha a régi nem beszerezhető, akor csak ez van. Ez van...
18. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 9:17
Egyébként meg valljuk be: szinte senkit nem érdekel a kép megváltoztatott színe. Sokkal inkább a szinkron a korongon. Ezért lesz eladható. Elhanyagolható kissebségben vagyok...
19. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 9:17
vagy inkább kisebbségben?...
20. Xpress.hu
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 9:18
Azt azért ne felejtsük el, hogy 1972-74-ben készült filmeknél szerintem egyikünk sem szeretné az eredeti mozis látványt visszakapni. Gondoljunk csak bele, hogy milyen technika volt akkor a mozikban, és milyen van most a nappalinkban. A Keresztapa forgatása egyébként sem volt egy sétagalopp, anyagi problémák is adódtak, és még a nyersanyag sem volt állandó minőségű. Az akkori labortechnikának is megvoltak a technikai korlátai.
Természetesen erősen szubjektív, hogy valakinek az elmosódottabb, pasztell-színhangulatú Keresztapa tetszik jobban (eddig csak ezt láthattuk), másoknak pedig a színgazdagabb változat, de azon nem érdemes vitatkozni, hogy ez az alkotás megerőszakolása vagy sem, ugyanis ugyanaz a fickó döntött most az új változat látványa mellett, aki 36 éve a színészeket rendezte a kamera mögött.
21. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 9:33
Keves Xpress! Nem az elmosódottságról van szó, hanem a színdramaturgiáról. Az nem technikai probléma, hogy az ég aranysárga, vagy kék. Al Pacino, amikor a függönynél ül, az eredeti finom szürke árnyaltú, az új pedig agresszív vörös árnyalatot kapott. A színek esetében nem technikai hiányosságok feljavításárol van szó, mint a transzfer részletgazdagságának növelésénél, bár a fényerő befolyásolja a színek árnyalatait, de a fenti példák köszönő viszonyban sincsenek ezzel. (Akkor inkább a parkos-autós jelenet, de ott nem is markáns a különbség.)

Azt pedig hol olvastátok nálam, hogy ez az alkotás megerőszakolása? Éppen arról írok, hogy legitim a dolog, csak nem az eredeti moziváltozat színvilágát tükrözi. Ismétlem amit fent leírtam: tudatosan döntöttek, akik döntöttek. Abban tamáskodom, hogy Gordon Willis mennyire rajong ezért az ötletért, mert NEM technikai hiányosságok miatt lett olyan A Keresztapa, mint amilyen lett, Ez az állításotok azért elég vicces. Nem esetlegesen fényeltek akkoriban (sem), pláne nem Hollywoodban, mint ahogy most sem.
22. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 9:40
Én éppen az eredeti mozis látványt szeretem. Ezért szeretem a régi filmek színeit. Másképp láttak és láttattak akkoriban. A színérzékenység is más volt mind alkotói, mind pedig nézői oldalról. Ennél a kiadásnál Coppola éppen a többség igényeit vette figyelembe: ez a mostani vásárlói réteg az elektronikus képen szocializálódott, éppen ezért a szeme kevésbé fogékony és képes különbséget tenni a finobabb árnyalatok között. Ezért dönthetett szerintem egy markánsabb, a digi-kornak megfelelőbb színvilág mellett. De Gordon Willis arany-barna szűrőinek kiiktatása egyben a régi Coppola ezen szemléletének is erősen zárójelbe tett változata a mai Coppola által.

Valóban: az én ízlésem nem csak azért kívánja a régit, mert eredeti moziverzió-párti vagyok, hanem mert abból többet megtudok arról a világról, és a hangulati nüanszokat is hívebben rakja fel az a kép, mint ez az új. Érzelmileg telitettebb a régi, míg az új hidegebb-technicista. De ez valóban szubjektív dolog...
23. Xpress.hu
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 9:50
Mindenben egyetértek veled, az én ízlésemhez is közelebb áll a régi változat színvilága. Pont ezért tartom meg a régit. Viszont kíváncsi vagyok az új megjelenítókhöz igazított színvilágra is, ezért veszem meg az újat is. Sok vita volt (az alkotók között is) arról, hogy például a James Bond-filmek felújításánál mennyire térhetnek el az eredeti látvány/színvilágtól. Ezek mind szubjektív döntések, és a Bond-sorozatnak - szerintem - nagyon jót tett a felújítás. Szerintem aki egy jobb plazmán, vagy projektoron nézi majd a filmet, annak a Keresztapa tuningja is bejön majd.
24. Anselmus
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 10:20
Nekem sincs kétségem a kereskedelmi siker felől. Ám Magyarországon a szinkron miatt fog kaszálni a dolog.

A fenti dolgokból, és a kiadásból következik, hogy a film az a médium a művészetek között, amelyiket a legjobban zabálja az idő (sajnos). Az irodalom nem felújítható, ezért inkább a régieket nyelvük miatt nem is nagyon olvassák. hehe... Ki olvas ma már Homéroszt, Shakespeare-t, Dantét, Boccaccio-t stb.? (az USA-ban sok iskolában levették a kötelezőről az isteni William-ot, mert a nyelve és világszemlélete (sic!) elavult...) Az elektronikusan rögzített zenéket is újra kiadják. A re-issue-k korát éljük. Bár Mozart, Bach, Bartók és társaik esetében az előadók a mű interpretációit képezik hálistennek. A festményeknél már elkezdődött ugyanez a tendencia: a harc a múló idővel.

De a zenék és a filmek esetében mi változunk gyorsan. Az ingerküszöb egyre magasabb, és élesebb kontrasztokat kíván. Vale.
25. Tip-Top
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 11:25
Tényleg csak az én szememet bántja, hogy a régi transzferrel ellentétban az új transzferen a függöny előtt ülő Al Pacino arcának nem emberi bőrszíne van, hanem pecsenyevörös? Tényleg csak engem zavar, hogy a III. rész szabadtéri összehasonlító képén, melyett utóbb még kinagyítva is szemügyre vehetünk, az új transzfer olyan, mint egy túlhívott film? Ha szemügyre vesszük például a gépkocsi dísztárcsáját. akkor a régi transzferen teljes részletgazdagságában látható, az új transzferen ez csak egy sötét folt. Ugyanígy a nem kinagyított képen a háttérben a kapu két kőoszlopa világosan látható, az új transzferen helyette csak fekete folt. A fa lombozata szintén fekete folttá változott. Elkeserítő számomra hogy ennél a műnél is becsapott a mosanában úgylátszik trendi "Alien vs. Predator 2." effektus. :-(
26. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 11:32
sötét foltok helyett én természetesen fényt és árnyékot, valóságos, szilárd feketéket és élő színeket látok. mondjuk, a "pecsevörös" kép nekem se tetszik. :)
27. Tip-Top
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 11:45
Én sem vagyok a valóságos, szilárd feketének az ellensége, a fekete az legyen fekete és ne szűrke, ha az az életben is fekete! Itt most csak az a baj, hogy a cél érdekében áldozatul esett a részletgazdagság. A műtét sikerült, de a beteg sajnos meghalt. Éppen ezért véletlenül fájdalamasan találó a jelen cikk címe: "A keresztapák harca: régi vs. új transzfer", ami pontosan egybecseng a fentebb említett "Alien vs. Predator 2." effektussal...
28. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 11:46
de hát az új transzfer sokkal részletesebb...
29. Tip-Top
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 11:51
Csak ismételni tudom önmagam: dísztárcsa, falomb. Vesd össze melyik a részletgazdagabb!
30. Xpress.hu
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 12:12
Ha a háttérben a rózsabokrokat, a kút oldalát, a kocsi rendszámtábláját és a hűtőjét is nézed, akkor szerintem egyértelmű, hogy az új transzfer sokkal részletgazdagabb. Valószínűleg "élőben" a kocsi kereke is részletgazdagabb lesz majd, egy screenshotról nehéz egyértelmű ítéletet mondani.
31. Tip-Top
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 12:31
Megint csak ismételni tudom önmagam: "A műtét sikerült, de a beteg sajnos meghalt." Ez természetesen csak az én egyéni szubjektív véleményem. Ízlések és pofonok különbözők. Ha a részletgazdagság (dísztárcsa, falomb, kapu kőoszlopa, stb.) megtartása MELLETT és nem HELYETT kaptunk volna csodaszép feket autót, tűzpiros rózsákat, vitító kék eget akkor én lettem volna a legboldogabb, de sajnos nem ez történt, hanem - a screenshot alapján - "túl lett hívva a film" :-( . A próféta szóljon az Xpress-ből és a film a képernyőn cáfoljon majd rá az itt leközölt screenshot-okra!
32. derceto
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 12:39
A tévék "élesség" beállításával kapcsolatban szoktam emberekkel összeveszni ebben a témában. Nevezetesen, bármilyen eldugott, sötétben megbúvó kis részletet ki lehet emelni, világosítani, ráhúzni a világos kontúrt, de attól az nem lesz természetes. A részleteknek is megvan a maguk dinamikája, ha mindent kiemelünk, akkor ez a dinamika elvész. Egy fényes nappal felvett kép bizony akkor természetes, ha kontrasztos, és az árnyékok sötétek a megvilágított felületekhez képest.
33. Tip-Top
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 12:48
Ízlések és pofonok különbözők. Kinek a pap, kinek a papné. Én mindenesetre Anselmus véleményét osztom a színekkel, hangulatokkal kapcsolatban.
34. csabaga
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 16:25
Tudomásom szerint,a filmet szándékosan forgatták arany-barna színösszeállításban.
Az új változat hiába részletgazdagabb és alighanem nem tartalmazza a régin fennmaradt kópiahibákat és néhol a szemcsésséget,nem néz ki hitelesnek.
35. angel
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 19:26
érdekes döntés a dvd transzferét újítgatni a blu-ray kor hajnalán. én mindenesetre dvd-n ezt még egyszer már nem veszem meg.
36. Lord Picard
Hozzászólás időpontja: 2008. június 18. - 19:34
Azért azt se felejtsük, felejtsétek el, hogy FFC maga felügyelte a felújítást, nála jobban aligha tudja bárki is, hogy ő milyen színekben képzelte el a filmet...
37. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. június 19. - 0:35
angel: valszeg coppola olyan restaurált mastert gyártatott, melyről sd- és hd-transzfer egyaránt készíthető. ha idén nem is, de jövőre biztos bejelentik a trilógia bd-megjelenését is. :)
38. angel
Hozzászólás időpontja: 2008. június 19. - 8:28
reméljük :)
39. already
Hozzászólás időpontja: 2008. június 19. - 13:55
Én pedig erre vártam. Ezért nem vettem meg az első szép kiadást :)
40. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. június 30. - 17:38
éljen, éljen, éljen!

a kresztapa trilógia blu-rayen is megjelenik!

infó
41. angel
Hozzászólás időpontja: 2008. július 1. - 15:50
minden jóslatod így váljon bizonyossággá :)
42. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. július 1. - 16:38
van már szép borítóterv is:

43. csurmee
Hozzászólás időpontja: 2008. július 2. - 23:51
Az amcsi amazonon már rendelhető $87+postáért, viszont a régiókóddal lehet bajban leszünk :(
44. Kazama
Hozzászólás időpontja: 2008. július 3. - 0:31
Paramount, szóval nem para a régiókód.
45. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2008. július 3. - 0:50
remélhetőleg a universal sem fogja erőltetni a régiókódot, s idővel talán a többi stúdió (fox, new line, bizonyos sony) is megérti, hogy manapság már teljesen felesleges erőltetni.
A hírhez csak regisztrált, fórumhozzászólási joggal rendelkező látogatóink szólhatnak hozzá, bejelentkezés után!
Legfrissebb hírek
2017. januári megjelenések: Pro Video, GHE-Bontonfilm, ADSJanuárban kiderül, hogyan hozzák a Gólyák a babát, és hogy milyen tökéletlen Meryl Streep hangja, érkezik A hét mesterlövész, modern köntösben, borzonghatunk a Vaksötétben, és betekintést nyerhetünk Kevin Spacey Kilenc életébe is. (648 napja) Decemberi megjelenések: GHE-Bontonfilm, Pro VideoDecemberben csatlakozhatunk az Öngyilkos osztaghoz, beleshetünk A kis kedvencek titkos életébe, bővített változatban csodálhatjuk a Gyűrűk Urát, az akcióról pedig a Haverok fegyverben és Jason Bourne gondoskodik. (697 napja) Pop art stílusú fémbobozos Blu-ray kiadványokJó hírrel szolgálhatunk a különlegességekre vevő filmrajongók számára: Pop Art stílusú fémdobozos kiadványok jelennek meg még az idén. (720 napja) Novemberi megjelenések: Pro Video, GHE-Bontonfilm, ADSSuhanhatunk liánokon Tarzannal, tanúi lehetünk az idegen lények második Függetlenség napjára időzített rajtaütésének, betekintést nyerhetünk a kolumbiai drogbáró, Pablo Escobar világába. A forgalmazók novemberben is ínyenc filmcsemegékkel kényeztetnek! (725 napja) Ajándékokkal érkeznek a Warcraft kiadványokNem csak a filmélménnyel, hanem videojátékos ajándékokkal is gazdagabb lesz, aki beszerzi a Warcraft: A kezdetek DVD vagy Blu-ray kiadását. (728 napja) GHE: 2016. októberi megjelenésekPandák, orkok, gengszterek, pénzes cápák, FBI-ügynökök és mutánsok gyülekező! (758 napja) ProVideo: 2016. szeptemberi-októberi megelenésekOktóber havában - elnézést a kifejezésért - egy v*lag megjelenés várható: démonok közé keveredünk, elvarázsolnak minket, bepillantunk Tükörországba, és vadiúj Harry Potter-kiadványokban dőzsölhetünk. De lássuk előbb a szeptembert (jobb késő...)! (761 napja) GHE: 2016. szeptemberi megjelenésekVadászok, szomszédok, madarak és lánytesók, továbbá minden idők egyik legjobb vígjátéka végre BD-n! (774 napja) Itthon is megjelenhet a gyűjtemények gyűjteményeha elég előrendelés jön rá össze, akkor itthon is megjelenhet a 30 lemezes Középfölde gyűjtemény. Csak rajtad áll. (788 napja) GHE: 2016. augusztusi megjelenésekFüggetlen filmcsemegék, polgárpukkasztó komédiák, egy felemelő sportfilm és az utóbbi évek egyik legszuggesztívebb horrorja. (813 napja) ProVideo: 2016. augusztusi megjelenésekJön az első UHD, továbbkékül Westeros, a Beavatott újabb talányokkal szembesül, megérkezik minden idők legédesebb cicusa, és meghallgathatunk egy gyilkos tréfát. (825 napja)

© Xpress.hu - 1999-2008