2018. július 22.
Nem regisztrált felhasználó  - [regisztráció | belépés]


 

related links: Replica Watches Australia Cheap Oakley Sunglasses Canada Fake Oakley Sale Online Fake Oakley Cheap Ray Bans Sunglasses Cheap Audemars Piguet Replica Watches Replica Rolex Watches Online Store Omega Seamaster Replica Watches Replica Louis Vuitton replica watches uk hublot replica watches richard mille replica watches replica omega watches Replica Audemars Piguet Watches replica hublot watches Fake Breguet Watches replica breitling watches Replica Richard Mille Watches Panerai Replica Watches Cheap Oakley Sunglasses Breitling Replica Patek philippe Replica watches Panerai Replica Watches swiss chopard replica Replica Hublot Big Bang Christian Louboutin Outlet Louboutin Shoes Outlet michael kors outlet nike outlet uk cheap Louis Vuitton Outlet Replica Rolex Watches


A tesztelt termék:
« 2018 július »
H K Sz Cs P Sz V
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Címkék
20th Century Fox 3D_mozi ADS Service akció akciós termékek alternatív változat angol humor animáció anime asian cinema Avonlea Média Kft. BD3D BD4K BD-ajánló BD-borító BD-teszt belügyek Best Hollywood Black Mirror Blu-ray BONTONFILM borítómustra bővített változat börtönfilm B-Roll Kft Budapest Film budget Caesar Film CD-borító Cinetel Cirko Film CORNERfilm csak DVD-n! családi digipack díj díszdoboz dokumentumfilm Dotkom Média dráma DVD Multimédia Kft. DVD-ajánló DVD-borító dvdextra 1.0 DVD-teszt életrajzi erotikus Etalon Film eurocinema extra változat fantasy Fantasy Film felújított váltzozat Fesztiváliroda FHE filmforgalmazás filmhír filmkalózkodás filmnoir futurepak független film gengszterfilm GHE gyerekfilm gyűjtemény háborús harcművészet hardware horror Hungaricom IMAX InterCom Intersonic James Bond játék játékadaptáció kalandfilm karácsony Katapult Film katasztrófafilm kémfilm kép-összehasonlítás képregény kicsomagolós videó kimaradt jelenetek klasszikus Klub Publishing koncertfilm kórház kosztümös könyv könyvismertető körkérdés krimi Kultúrbarlang KultúrSokk kultuszfilm Leon Film limitált kiadvány magyar film Magyar Nemzeti FIlmarchívum meghívó megjelenési kitekintő megjelenési lista menübemutató mese MGM Mirax Mokép Mozinet MTVA musical művészfilm Navigátor Film Oscar-díj összehasonlítás Palace Pictures pályázat pletykarovat politikai Pro Video rajzfilm remake rendezői változat rendezvény road movie romantikus röpke S_elect Video sajtóközlemény SarokPáholy sci-fi screenshot slipcase SPI spirituális sport steelbook Stephen King stúdióhír szakma szappanopera szavazás szinkronos újra szörnyfilm szuperhős táncfilm technológia termékbemutató természetfilm thriller toplista történelmi trashfilm tv-sorozat újrakiadás újságmelléklet Ultrafilm vágatlan változat vallási vásár vélemény vetítés videó vígjáték western Wiamfilm Xpress Xkluzív zene zombifilm
2010. december 1. - 9:33 - zalus | Utolsó frissítés: 2010. december 1. - 9:33
DVD-teszt: Inferno - Pokol (Inferno, 1980)
Teszterünk szerint Argento ambiciózus, esszenciális horrort alkotott, amit a műfaj rajongóinak legalább egyszer látniuk kell. Vajh a DVD egyszer vagy többször nézős?
A film

Dario Argento személye az átlagos magyar nézőnek nem sokat jelent, pedig hazájának egyik legnagyobb tiszteletnek örvendő rendezője, akinek nevéhez klasszikus olasz horrorfilmek és thrillerek sora fűződik. Nálunk elég kevés műve lelhető fel, amik közül a legelismertebb a Sóhajok, melynek az Inferno kvázi folytatása, egyúttal a direktor Három anya-trilógiájának középső darabja. Az első rész még egyfajta horrorisztikus tündérmese volt, amiben egy freiburgi balettintézetbe érkezve egy tanuló rájön, hogy az épület valójában a Sóhajok anyjának fészke, melyben ördögi praktikákat űznek. A folytatás a Sötétség anyjáról szól, aki New Yorkból küldi a rontást a világra. A befejező rész csak évtizedekkel később valósult meg: ebben a Rómában élő és a film címét is viselő Könnyek anyja már az apokalipszis eljövetelén munkálkodik.

Az Inferno a trilógia legelvontabb darabja, melynek teljes megértésében a másik két epizód ismerete sem segít túlzottan. Tiszta magyarázatot az egyre különösebb eseményekre ne várjon senki, ahogy azt se, hogy végül kiderül, kicsoda a fekete kesztyűs gyilkos. A film egy megelevenedett lidércnyomás. Mintha Argento egy rémálmába csöppentünk volna. A történések között nincs szoros logikai láncolat, a szereplők követni kezdik a Sötétség anyjához vezető nyomokat, vagy csak kapcsolatba kerülnek velük, aztán szép sorjában elhullanak. Idővel az is lényegtelenné válik, hogy jók voltak-e, vagy rosszak. A halál válogatás nélkül mindannyijukat utoléri.

Argento kedvelt húzása, hogy úgy vezet be egy szereplőt, hogy azt hisszük, túl fontos ahhoz, hogy elhalálozzon, és ekkor szemrebbenés nélkül kivégzi. Ezt az Infernóban többször is eljátssza, sőt túlzásba is viszi, ugyanis a tényleges főszereplő, Mark (Leigh McCloskey) emiatt alig van jelen a színen és akkor se akad sok dolga. Mikor végre ő kerülne sorra, hogy felgöngyölítse a szálakat, Argento inkább a mellékszereplőkre helyezi fókuszát, pontosabban változatos halálnemeikre, melyek kapcsán egy olyan őrült világ képe rajzolódik ki, amiben a gonosz úgy tűnik, mindenütt jelen van.

A filmet teljes mértékben a képek uralják. Az ember legszívesebben kimerevítené a jeles operatőri munkával megalkotott felvételeket és percekig gyönyörködne bennük. A színek, akárcsak a Sóhajokban, meghatározó szerepet töltenek be és nagymértékben hozzájárulnak a kísérteties, túlvilági hangulat megteremtéséhez. A kiválasztott épületek és a hol szürreális, hol gótikus díszletek szintén rendkívül markánsak. Az Inferno legemlékezetesebb képsoraiban a szereplők e különös helyszínek között bolyonganak. Furcsa, álomszerű utazásuk annyira magával ragadó tud lenni, hogy ilyenkor a film összes hibája elfelejtődik. Egyes jelenetektől, például a lemerüléstől a vízzel elárasztott szobába, a klasszikus jelzőt se lehet megtagadni.

A legfőbb hiányérzetet a befejezés kelti. Bár a cselekmény az első perctől fogva esetleges és sztoriról se nagyon beszélhetünk, a film abban az illúzióban ringat, hogy tart valahová, de ez a látszat idővel a darabjaira hullik. Attól, amit Argento megoldás címén a néző arcába tol, a legtöbben maximum a sodrukból jönnek ki. A Sóhajokkal szemben ezúttal a ház pusztulása nem ad feloldást, inkább a pokol elszabadulásának érzetét erősíti. A végkifejlet hiába látványos, minden szempontból kielégületlenül, talányok közt hagy. Azt azért érdemes megjegyezni, hogy a Könnyek anyja komolytalan és pongyola lezárásánál még mindig fényévekkel jobb.

A film történetileg nemigen áll össze, ám ez nem zárja ki, hogy horrorként kiválóan működjön. A perverz módon találékony halálnemek, a rémálomszerű atmoszféra, valamint a gonosz átvitt, mégis tapintható megjelenítése mind elérik hatásukat. A műnek saját, egyéni világa van, mely hívogat, hogy elmerüljünk benne, ezen felül ízig-vérig a régi iskola gyermeke, ami tovább növeli a nosztalgikus értékét. Ha tehát nem is egészében, de részeiben figyelemreméltó munka. Argento ambiciózus, esszenciális horrort alkotott, amit legalább egyszer a műfaj rajongóinak látniuk kell.

A DVD

Az elmúlt másfél év folyamán hazánkban a Három anya-trilógia mindegyik darabja megjelent DVD-n. A Sóhajokat és a Könnyek anyját a Best Hollywood dobta piacra extrák nélkül és csonka képaránnyal, de legalább jó olcsón. Az általuk felállított minőségi lécet nem nagy kunszt megugrani, ám a Fantasy Film vette a fáradtságot, hogy magasabbra helyezze és ugyanazért az árért jobb specifikációkat kínáljon a gyűjtőknek.

A kép

A kiadó a filmet eredeti, 1.85:1-ös képaránnyal adta ki. A transzfer a borító tanúsítása szerint átesett egy digitális felújításon, aminek ugyan tényleg van látszatja, de az eredménye a tökéletestől igencsak távol áll. A minőség beállításról beállításra erősen ingadozik a fényviszonyok függvényében. A nappal játszódó részek többnyire élesek és tiszták, de ezek között is akad homályosabb. Az éjszaka sötétjében ennél nagyobb problémák akadnak. A kép gyakran feltűnően szemcsés, de előfordul, hogy borzasztóan kásássá válik, ezzel jócskán belerondítva a vizuális élménybe. Szerencsére a film erős színvilága végig, még a kifogásolható pillanatokban is, többé-kevésbé érvényesülni tud.

A hang

A lemezen a magyar mellett megtalálható egy angol szinkron és az eredeti olasz hang is. Technikailag a felújított angol hangsáv veri a másik kettőt. Az olasz hang elég patinás és kizárólag a centerre korlátozódik, míg az angol változatban a frontsugárzók is bekapcsolódnak és a szöveg is jobban szól. Ha választani kéne közülük, én mégis az előbbit ajánlanám, ugyanis színészi teljesítmény szempontjából az angol szinkron rémes. A magyar hang valahol a kettő közt helyezkedik el. A szinkront még az RTL Klub készítette, kereskedelmi tévés mércével a jobbak közé sorolható. A résztvevők közt megtalálhatjuk Fülöp Zsigmondot és az időközben elhunyt Kránitz Lajost is.

Az extrák

A kiadó Hollywood Movie Classics-sorozata nem a bőséges extrakínálatáról híres, így az, hogy van számottevő bónusz – méghozzá magyar felirattal –, jelzi, hogy az Inferno DVD-n való forgalmazását kiemelt figyelemmel kezelték. A két fő extra egy interjút és egy életrajzi dokumentumfilmet takar a rendezőről.

A nyolc perces, nem túl jó minőségű kisfilmben Dario Argento és a film elkészítésében asszisztensként dolgozó Lamberto Bava emlékeznek vissza a forgatásra. Erre a rövidke játékidő elég kevés teret ad. Néhány érdekességet megtudhatunk tőlük, ám mikor igazán belemelegednének, az anyag már véget is ért. Az életrajzi dokumentumfilm elsőre kissé kezdetleges benyomást kelt, amire magyarázatot adhat, hogy nem mai darab, de a benne felszólalok sora impozáns. Többek közt John Carpenter és Tom Savini színesíti a társaságot. Az életműnek szinte kizárólag a jelentősebb darabjait érintik és egyikre se szánnak néhány percnél többet. Van, amelyet csak egy sztori erejére idéznek fel. Közöttük hol tematikus, hol időrendi rendszerben ugrálnak, de Argento pályáját a főbb aspektusaiban azért megvizsgálják. Arra jó, hogy egy általános képet nyújtson a rendezőről. Név szerint nem mondják ki, de a beharangozott film, aminek a forgatására ellátogatnak az Álmatlanulé.

A lemezre felkerült az említetteken kívül az Inferno és a kiadó egyéb közeli megjelenéseinek feliratos előzetese, továbbá Dario Argento tételesen felsorolt filmográfiája.

A teljes kép

Az Inferno nem feltétlenül a legalkalmasabb film arra, hogy vele kezdjünk el ismerkeni Dario Argento életművével, de aki tudja, hogy mire számíthat tőle, annak ott a helye a gyűjteményében. A DVD-n látszik az odafigyelés, a budget kategóriában és az eddigi Argento-megjelenésekhez viszonyítva is tisztességesnek mondható.

Lazók György

Kövess minket facebookon!


Kapcsolódó hírek
Kapcsolódó termékek
Kapcsolódó személyek
Hozzászólások
Sorrend: IDŐREND | FORDÍTOTT IDŐREND
1. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2010. december 1. - 10:18
Őszintén szólva nálam az Argento-filmek az Operánál kezdődnek... és ott véget is érnek.
2. creeper
Hozzászólás időpontja: 2010. december 1. - 10:41
Szép és összeszedett teszt, ráadásul külön jólesik, hogy ilyen független rétegmegjelenésekre is kiterjed a figyelem.
3. Remo
Hozzászólás időpontja: 2010. december 1. - 10:50
2. Köszönöm. A cikk kedvéért még screenshotokkat is megtanultam készíteni. :)
4. coman023
Hozzászólás időpontja: 2010. december 1. - 11:24
Jó teszt és írás: teljesen egyet értek Veled. Ez a filmje szerintem sem tartozik a legemlékezetesebb Argento-művek közé, de még mindig jobb, mint akármi, amit az Opera után készített. Igazából örülök neki, hogy az Inferno után még párszor visszatért a giallo-khoz, mert szerintem ez az Ő igazi világa...

1. Igen, az Opera az utolsó igazán jó Argento-film (a "hollós szubjektív kamerahasználatnál" kb eldobtam az agyam:)), de nálam pár 70-es évekbeli munkája (és a Tenebre) még ezt is veri: a Mélyvörös és A kristálytollú madár műfaji mérföldkövek, a Suspiriáról pedig volt már szó...

Ha jól emlékszem, Brown valamikor írta a fórumon, h jön a Mélyvörös is. Erről lehet már valamit tudni?
5. CV
Hozzászólás időpontja: 2010. december 1. - 16:33
Jó írás, élveztem, korrekt megközelítése a lemeznek.
A Deep Red engem is érdekelne:)
6. Redneck Zombies
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 11:31
1. Nem értek egyet, mert a Stendhal Syndrome egy teljesen nézhető film tőle, a legjobb Phantom of the Opera után készült filmje.
7. Argento
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 11:55
Remo:

Jó kis írás:átgondolt,részletes (jogosan felhozott negatívumokkal).

Nekem az Inferno a hibái ellenére is a 2. kedvenc Argentom (első persze a Suspiria és 3. a Phenomena),elsősorban a képi világa miatt is szerettem bele:egy igazi szürreális rémálom,tele sokkoló pillanatokkal.

A hazai DVD kiadvány még nincs a birtokomban,de még ebben a hónapban mindenképpen beszerzésre fog kerülni.
8. Remo
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 12:31
Köszönöm mindenkinek, mindig jól esik az elismerés.

Argento: A Sóhajok persze nekem is bejött. A zene fantasztikus, nomeg az a jelenet a vak fószerrel felejthetetlen. A maga egyszerű módján szerintem a nem sokra becsült Álmatlanul is egy jól összerakott film. Főleg az elején a vonatos rész abszolút mutatja a rendező szakmai hozzáértését.
9. CV
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 13:09
Szerintem az Álmatlanul abszolút méltó a nagy Argento-filmekhez.
Az Infernoban pedig az tetszik, hogy azt a fajta álomszerűséget adja, ami alapjáraton ihleti Argentot, a saját álmai.
Nos a Deep Red ugye a giallo műfaj csúcsa. Ehhez nincs mit hozzátenni. Égetően fontos lenne a hazai megjelenése. Abszolút hiánypótló lenne, de persze vágatlanul és eredeti képaránnyal (mint amilyennek minden Argentonak vagy minden kiadványnak lennie kellene).
A Tenebre még egy óriási filmje szerintem. Az a fajta steril, fehér világ, amit ott megkoponált bámulatos hatást kell az időnként lepedőre vagy falra fröccsent ijesztően vörös vérrel. A benne megjelenő dolgok emelik Argento egyik legmélyebb filmjévél. A zenéje meg igazi erőt sugároz. A Deep Red és a Phenomena mellett ez lenne a legfontosabb Argento film, aminek meg kellene jelennie.
Phenomena: Szerintem csodálatos film. Egyik kedvencem Argentotól. Igazi horror egy kis természetfelettivel. Ritka különleges hangulata van.
Opera: technikailag lenyűgöző, mindenki emlékszik a legendás madaras jelenetre.
Az "állatrilógiája" pedig szintén az európai thriller, krimi, giallo alapművei. Főleg a The Bird with chrystal plummage.


Az Infernot megvettem, megnéztem. Minőségére panasz nem lehet, háromszor ennyit is megérne a kiadvány. A legminségibb hazai Argento kiadvány. A cineteles Álmatlanul is jó, eredeti képarány, szép kép, vágatlan csak a borítókép kicsit gáz. A Fangóriás Trauma se sikerült rosszul. Szintén eredeti képarány, vágatlan + eredeti szinkron. Sajnos pont Argento főművét a Suspiriát adta ki egy olyan kontár banda, mint a Best. Annak a filmnek a képi megcsonkolása bűn.
10. creeper
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 13:11
A The Stendhal Syndrome alapötlete az egyébként is létező betegséggel hárborzongatóan jó, és egye fene, néhány vizuális megoldás is egész tetszetős, de a történet nagyon hamar unalomba fullad, Asia Argento pedig katasztrofális színésznő, itt épp rendőrnőt alakít, aki olyan karizmával rendelkezik, hogyha csúnyán néz rá a macska, ő máris elszalad ijedtében.

A Sleepless engem már akkor megvett, amikor a prosti a lakásban hasraesik. A vonatos jelenet pedig hihetetlen jó lett. Mellesleg a Goblin filmzenéjét még itt is jó hallgatni.
11. Argento
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 14:13
8:

Nálam a film elején lévő víz alatti rész mindent üt.Ott valami fantasztikus az összhatás.BD-n ,vagy 4-5 alkalommal végignéztem csak az elejét,annyira ütős. ;)

Abszolút must buy lesz a DVD változat is,márcsak azért is ,mert ritkán látunk Dario papától idehaza bárminemű megjelenést.

Köszi a tesztelést. :)

10:

A Sleepless nekem is tetszett creep.

Szerintem nagyon hangulatos és emlékeztet erősen a májsztró aranykorára. :)
12. dvdextra_
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 15:07
Csak ámulok és bámulok: a fentiekben végre filmekről folyik a vita. :)

Kár, hogy túl sokat nem tudok hozzátenni a témához, nekem Argento művészi beállításai és balettot idéző haláltusái (haláltánc?) inkább tűnnek művészieskedőnek, illetve túllihegettnek. Mondjuk, egyéni látásmódja értékelendő, az ő rendezései pedig még mindig jobbak, mint más, kultikusnak kikiáltott olasz "horrorremekek" (Démonok, Zombi, Kannibál ez meg az).
13. Argento
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 15:33
12:

"Csak ámulok és bámulok: a fentiekben végre filmekről folyik a vita. :)"

Hát persze Jama,hisz együtt az összes horrorőrült. ;)

"Mondjuk, egyéni látásmódja értékelendő, az ő rendezései pedig még mindig jobbak, mint más, kultikusnak kikiáltott olasz "horrorremekek" (Démonok, Zombi, Kannibál ez meg az)."

A Démonokhoz is van köze a májszternek,hisz ő írta ,Bava meg ledirigálta.De azért erősen érződik rajta az Argentos behatás.Az első Démonokat körbelengi egyfajta apokaliptikus túlvilági hangulat,ami miatt számomra mindíg is all time horrorként marad fent.Na meg ott van kvázi főszereplőnek benne a Gor és az Opera "sztárja" Urbano Barberini. :)

SPOILER (Démonok)

A női főhőstől azért itt is megszabadulnak a sztori végén.Ritkán "kegyelmez" a mester a női karaktereknek.

SPOILER vége.

Tény,hogy Fulci zombifilmjei teljesen más kategóriát képviselnek,persze azért a The Beyond és a City Of The Living Dead szintén toplistás horrorok.Ha az Inferno sok ember számára követhetetlen sztoriügyileg,akkor mit szóljunk Fulci filmjeihez ,amik tele vannak összefüggéstelen vágásokkal és sztorivonalakkal ?

De azért szeressük őket. :)

14. Hank Moody
Hozzászólás időpontja: 2010. december 2. - 16:20
Én egyetlen gyengébb Argento alkotással találkoztam: a 98-as "Az Operaház Fantomja". Egy kissé lötyögősre és fáradtabbra sikerült a korábbi alkotásainál... és néhány későbbinél is.
Egyébként Kéri Kitty, Bubik István, Rajkai Zoltán, Anger Zsolt, Crespo Rodrigo és még sok kiváló magyar színész is felbukkan a filmben.

Most már csak a "Könnyek Anyja"-t kellene a polcra tenni a másik két anyu mellé. Nekem legalábbis. :)
15. creeper
Hozzászólás időpontja: 2010. december 3. - 9:54
Az az érzésem, a Démonok és folytatása sem a rendező Lamberto Bava miatt lett ilyen jól sikerült démonparádé, mert ahová Argento besegített, ott általában jól sültek el a dolgok: erre ékes példa a La chiesa/The Church és a La setta/The Sect c. okkult témájú gótikus horrorok egyébként Michele Soavi (Dellamorte Dellamore, Stage Fright) rendezésében. Argento mindkét olasz produkciót íróként jegyzi, legalábbis papíron, mert könnyen el tudom képzelni, hogy tevékenyen is részt vett a forgatáson.
Lamberto Bava viszont egy épkézláb filmet sem mutatott, amikor "egyedül" volt: rendezői debütálása, a Macabre túlzottan érdektelen és butuska lett (csodálkoztam is, hogy az Arrow Video ennek a címnek is egy exkluzív kiadást szentelt), a The Ogre c. nemhivatalos tévéfilmfolytatás a Démonok-filmekhez pedig finoman szólva is csapnivaló (igaz, ezt valamiért kedvelem). A Blade in the Dark c. produkciójára vagyok még kíváncsi a nyolcvanas ével elejéről, hátha, de részemről ennyi figyelem terjed ki a nagy Mario Bava fiára.
A hírhez csak regisztrált, fórumhozzászólási joggal rendelkező látogatóink szólhatnak hozzá, bejelentkezés után!
Legfrissebb hírek
2017. januári megjelenések: Pro Video, GHE-Bontonfilm, ADSJanuárban kiderül, hogyan hozzák a Gólyák a babát, és hogy milyen tökéletlen Meryl Streep hangja, érkezik A hét mesterlövész, modern köntösben, borzonghatunk a Vaksötétben, és betekintést nyerhetünk Kevin Spacey Kilenc életébe is. (562 napja) Decemberi megjelenések: GHE-Bontonfilm, Pro VideoDecemberben csatlakozhatunk az Öngyilkos osztaghoz, beleshetünk A kis kedvencek titkos életébe, bővített változatban csodálhatjuk a Gyűrűk Urát, az akcióról pedig a Haverok fegyverben és Jason Bourne gondoskodik. (611 napja) Pop art stílusú fémbobozos Blu-ray kiadványokJó hírrel szolgálhatunk a különlegességekre vevő filmrajongók számára: Pop Art stílusú fémdobozos kiadványok jelennek meg még az idén. (634 napja) Novemberi megjelenések: Pro Video, GHE-Bontonfilm, ADSSuhanhatunk liánokon Tarzannal, tanúi lehetünk az idegen lények második Függetlenség napjára időzített rajtaütésének, betekintést nyerhetünk a kolumbiai drogbáró, Pablo Escobar világába. A forgalmazók novemberben is ínyenc filmcsemegékkel kényeztetnek! (640 napja) Ajándékokkal érkeznek a Warcraft kiadványokNem csak a filmélménnyel, hanem videojátékos ajándékokkal is gazdagabb lesz, aki beszerzi a Warcraft: A kezdetek DVD vagy Blu-ray kiadását. (643 napja) GHE: 2016. októberi megjelenésekPandák, orkok, gengszterek, pénzes cápák, FBI-ügynökök és mutánsok gyülekező! (672 napja) ProVideo: 2016. szeptemberi-októberi megelenésekOktóber havában - elnézést a kifejezésért - egy v*lag megjelenés várható: démonok közé keveredünk, elvarázsolnak minket, bepillantunk Tükörországba, és vadiúj Harry Potter-kiadványokban dőzsölhetünk. De lássuk előbb a szeptembert (jobb késő...)! (675 napja) GHE: 2016. szeptemberi megjelenésekVadászok, szomszédok, madarak és lánytesók, továbbá minden idők egyik legjobb vígjátéka végre BD-n! (688 napja) Itthon is megjelenhet a gyűjtemények gyűjteményeha elég előrendelés jön rá össze, akkor itthon is megjelenhet a 30 lemezes Középfölde gyűjtemény. Csak rajtad áll. (702 napja) GHE: 2016. augusztusi megjelenésekFüggetlen filmcsemegék, polgárpukkasztó komédiák, egy felemelő sportfilm és az utóbbi évek egyik legszuggesztívebb horrorja. (727 napja) ProVideo: 2016. augusztusi megjelenésekJön az első UHD, továbbkékül Westeros, a Beavatott újabb talányokkal szembesül, megérkezik minden idők legédesebb cicusa, és meghallgathatunk egy gyilkos tréfát. (739 napja)

© Xpress.hu - 1999-2008